spanien: friends

| Postat i: Emis friends&family, SPANIEN 2014 UTB
0
 
 
 
Jag och Becka på första bar-rundan. Denhär tjejen, vi klickade redan från första handslaget, hon gjorde denhär resan värd pengarna, inte haft så kul med någon på väldigt länge.  :)
 
 
Jag och Cissi, den enda bar-eleven som va tjej haha! Gulle
 
 
Oko Bay's opening party för deras nya glass!
 
 
Fanns glass, vattenpipa, kokosdrinkar, musik, AWESOME stämning!
 
 
 
 
Vissa utav tjejerna gav lättare sminkningar till gästerna :)
 
 
Otroligt bra tjejer!
 
 
Här var vi i San Pedro där några åkte Cableski osv, best day eveeer!
 
 
 
Som sagt, best day ever haha!
 
 
Becca & Jag påväg ut med gänget
 
 
 
 
 
Alltså frukost på detta ställe, himmelskt..
 
 
Glass vid hamnen, så mysigt
 
 
Vi var inte så mycket på stranden, det var så långt och helt ärligt så var det mycket mer relax-time vid poolen thehe..
 
 
 
Klara för fest?!
 
 
Påväg ut
 
 
Roomies!
 
 
 
 
 
Lyckaaaa
 
 
Efterfest på morgonen med ascoola glassar, tex citronglass i citronskal och kokosglass i kokosnöts-skal!
 
 
Litet avslut på stranden med 8 liter Sangria haha!
 
 
 
 
AVSLUT!
 
 
 
 
Mina roomies <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till spanien: friends





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: