bra bra vecka

| Postat i: Emi pics, Emis days, Emis friends&family
0
Hallåeee! Jag har haft det bra, eller ja, allting går i 170 nu känns det som, redan april, men jag försöker att andas också. Ossian och min syster var här hela helgen, vi lekte massor, åt godis, lagade mat och hann även med en utgång med syrran och Mary! Det var skiiitkul, vi va på En Arena och det var dancehall/afrobeats, ho ho ho :) Sen har jag bara tränat, träffat Kevin och ätit påskmat med släkten osv osv, you know the deal :)
 
Idag vaknade jag upp med sjukt ont i halsen, får hoppas på att det bara är en förkylning då vi har ett gig att träna till ju! :/
 
 
Fick påskägg av min gullenoooos
 
 
Glad tjej innan utgång
 
 
Pati Mary o jag
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till bra bra vecka





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: