show @ johnny osbourne

| Postat i: Emis friends&family, Emis world of dance
0
Heeej! Jag har haft knaasmycket sen igår! Vi var hemma hos mig och fixade oss inför showen, kändes jättebra faktiskt! Showen gick suveränt och vi är så stolta över oss själva, vilket vi ska vara! Publiken var fett död bara men ja vad ska man säga, det var bara reggae-people där så jag fattar, but still, come on. Efter showen gick vi ut och dansade en stund, och därifrån kan jag bara säga: sös, hemma klockan fem på morgonen, deckade 7, gick upp tidigt och fixade grejer, sedan undervisa, etc etc etc, ni fattar. Alla mår bra och så, det hände bara så mycket på en och samma kväll så hjärnan e fett up&down idag.
 
Här har ni pics på oss från efter showen iallafall! Finns ett litet klipp på vår instagram från igår också: revolutiondancecrew
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till show @ johnny osbourne





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: