linda pira @mosebacke

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Heej! Vilken otroligt seg vecka, bläh! Har inte gjort mycket förutom att hänga me min granne, ätit, ätit och ätit, haha. Igår var jag och Angiie på Mosebacke för att kolla på Linda & Combat dancers på scen för att sedan fira henne efteråt och ba festa, ha kul! Träffade Agnes också!!! (min roomie från Spanien) Blev såå glad, åh! Showen va TUNG som fan, både Stor & Bamma gästade showen så stämningen var maaaagisk. Punkt!
 
Vi fortsatte att festa och dansa, helt plötsligt ser vi AMANDA FRÅN REVOLUTION! Back from New York/Jamaica, waaaaow vilken känsla! Alla är samlade igen, lyckorus lyckorus lyckorus!!! Vi dansade o hängde, sen splittrades alla osv, men jag hade en FETT bra kväll. Behövde den kvällen om jag ska vara ärlig. <3
 
 
 
 
 
Stabila bilder haha, ni vet va som sägs. De bästa kvällarna blir foto-lösa heheheh
Hittills till linda pira @mosebacke





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: