sommar i ett inlägg

| Postat i: Emi pics, Emis days, Emis friends&family
0
HEJ! Min dator har strejkat, grovt. Jag orkar inte sitta och göra flera inlägg om vad jag gjort och inte, jag tar det lite kort och lägger till en bildbomb! Jag har tränat varje kväll med tjejerna inför vår show på söndag, jag har hängt med Mary, jag har promenerat, jobbat lite, chillat med rev, chillat me grannen, lekt med Ossian, ya, inget wow-igt men jag har haft det bra!
 
Utekväll med Rev!

Stina o Mati posar framför sitt plakat me Linda Pira
 
 
 
 
Mary bokade hotell där vi glodde tv och käkade donuts
 
 
Promenerat mycket vid vattnet
 
 
Lekt med Ossian och hans lera
Tränat utomhus!
 
dans-skada haha
 
 
 
 
Grill o chill med familjen
 
 
 
 
 
Hittills till sommar i ett inlägg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: