jävligt bra torsdag

| Postat i: Emis days
0
Hejhej! Igår hade jag en finfin dag! Jag vaknade ganska sent så jag satte igång med att städa mitt rum, byta till mina nya favvo-lakan, rensade lite ur garderoben och tog en dusch! Jag hade brist på mat-fantasi så jag gick till Ica och handlade lite och när jag kom hem så fixade jag en fräsch pastasallad med pesto o kidneybönor i, yummmm. När matkoman kickade in så la jag mig i sängen och läste lite ur min bok, kort därefter kom Mati hem till mig. Fixade hennes naglar och chillade, vi skulle till sub för att dansa men det blev så sent så vi struntade i det. Kanske blir idag! Vill filma en gammal koreografi så jag har den på film i alla fall, köra lite styrka o stretcha ordentligt. Yup :)
 
 
 
 
 
 
Hittills till jävligt bra torsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: