this week

| Postat i: Emis days
0
Hejheeeej! Redan torsdag, shit vad denna vecka gick snabbt! I måndags var jag på Subtopia och vikarierade för Ferri från Decent Ladies på deras sportlovs-camp. Jag och Cesar höll i en lektion för ca 8 småtjejer. Det var bra energi och vi blandade dancehall med lite street/modernt, blev en häftig grej hehe. Kidz tho!
I tisdags chillade jag hemma och hade träning på kvällen! Igår Onsdag så blev jag och Cesar samt en parkour-kille intervjuade av Sveriges Radio p4. Pratade lite om dans, visade ett danssteg,osv osv. det var kul! :)
Efter det åkte jag till Skärholmen och handlade lite. Och idaaaag är det träning :)
 
 
Max lär sig ''Gimme Space''
 
 
 
Hittills till this week





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: