valentines day

| Postat i: Emis days
0
Holaaa! Så, igår åkte jag till subtopia med Matilda och koreograferade lite osv. Det var nice men vi båda var lite knasiga så vissa grejer tog längre tid än vanligt. Retard-nivå. Efter Subtopia drog vi hem till mig och öppnade en flaska vin! Vi satt uppe till halv fem och drack, pratade, lyssnade på musik, ni vet girl-stuff. Matilda är verkligen en utav mina närmsta vänner, så ren och godhjärtad, intelligent och rolig människa.. Skitmysigt var det i alla fall. Hon drog runt 17 tiden idag och jag kollade missade avsnitt av VD och umgicks med mamma! Senare på kvällen tog jag en promenad med min granne, bääääh vill ha sommar nuuuuu!! :D
 
I alla fall, tänkte sova nu, ska undervisa hela dagen imorgon och behöver sööömn. Puss och Kram!
 
 
 
 
 
 
Hittills till valentines day





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: