page 1

| Postat i: Emis days
0
 
Hej hej! Första inlägget för 2015 woop woop! Igååår var det som en helt vanlig dag för mig haha. Jag var i skärholmen med Kimberly och hennes vänner och handlade lite. Sen var jag bara hemma resten utav kvällen! Lagade mat med mamma och sen kollade vi på film! Firade in det nya året med mig själv, en kopp te och en cigg. I år kände jag för att vara hemma, ta det LUGNT! Ingenting lockade mig faktiskt haha. Mamma hade gått och lagt sig men de luuugnt, jag mådde toppen! Vaknade upp pigg idag (yay!) och har redan hunnit städa lite och tvätta sminkborstar! Om en viss person svarar så ska jag iväg och dansa lite. Känner mig lite krasslig men vill liiiiiite iallafall..hehe. Nä nu ska jag på jobbjakt, hoppas ni firade in det nya året suverääääänt. Kramkram!
 
Hittills till page 1





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: