pyjamasparty + musikvideo + workshops

| Postat i: Emis days, Emis friends&family, Emis world of dance
0
I lördags var jag hemma och var helt död, trött och seg helt enkelt! Vid midnatt kom Franca hit och vi hade pyjamasparty hehe. Vi åt gott och kollade på Norbit! När vi vaknade på söndagen så gjorde vi oss i ordning och gav oss iväg till Norsborg där inspelningen utav Aki's och Amanda Serra's nya video höll på. Stina och Decent tjejerna dansade och det var jättekul att få se och stötta! Håll utkik för låten, den är lite different, inte direkt Aki-låt men den är skön :) Efter ett tag drog jag o Franca hem till henne för att äta, sedan tillbaka för att hämta Stina och vidare till workshop i Hornstull! Det var workshop för Tuggz från NYC och Cosmic från Jamaica. Det var såååå kul, trots att jag inte tagit koreografi (med massa nya steg dessutom) på länge så gick det helt okej, I had fun! :)
 
 
Hon lät mig inte sova och somnade själv, hahahah
 
 
 
 
 
Hittills till pyjamasparty + musikvideo + workshops





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: