sommar, sol, bad, dans, häääng

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Juni var en kaosmånad. Psykisk och fysiskt. Nu hoppas jag att det går åt ett bättre håll faktiiiskt..Hej förresteeeen.
 
Jag har haft en jättebra vecka! Hunnit med grillkväll hos Stina & Sebrin, hängt i parken med familj och barn och hund osv, tränat, badat, hängt uppe på berg i Zinkensdamm med Hana, ramlat från berget (hahaha), och idag så var jag på stranden med mamma, brände sönder mig (glömde solskyddsfaktorn hemma, ångest..) och mådde dåligt men sen åkte jag iväg med Alex & co till ett hus i nacka där vi åkte båt och softade :) Nu ska jag kolla serier och lägga en blöt handduk på min röda jä*la rygg haha..kram!
 
 

 
 
      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till sommar, sol, bad, dans, häääng





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: