typ en månad

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Heej! Shit vad längesen jag skrev hehe. Vi har haft fel på internet efter typ 10 strömavbrott på en dag så det har verkligen inte funkat och vårt bolag har gått mig på nerverna som f*n. NU fungerar det i alla fall, thank god. Sååå hur har min sommar varit? KEFF! Haha nej, vädermässigt keff ja, har iförsig inte gjort så mycket speciellt heller så den har ju inte varit världsbäst heller. Har varit med mina närmsta helt enkelt! Spenderat jagvetintehurmånga timmar i danssalen, chillat me Revgärisarna, vi hälsade även på vår fina Anki och hennes bebis Aliyah! Harmoniska stunder som dessa <3 Har hängt med alex, grillat, åkt båt, hängt med Dennis, min granne, you name it, haha. Har försökt ''hänga'' så mycket som möjligt för sen kommer det inte riktigt att gå! Franca har även kommit hem från NYC och jag e såååå glad! Hon kidnappade mig efter en träning då alla va skitsega o vi umgicks ute till 03, mysigt, älskar reunions!
 
 
 
 
 
 
 
 
Roadtrip me Alex o Marcus ut på landet hehe
 

Det var en sjukt bra dag, varmt o soligt, mitt nya röda hår fick invigas på bästa sätt hehe
 
 
 
 
 

Franca <3
  
 
 
 
 
Hittills till typ en månad





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: