10 days

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Jag skrev väääärsta texten och allt ba försvann. Jävligt taggad på att skriva om den texten...haha nä inte riktigt. Vad har hänt då? Jo jag har hängt med Hana och gjort en brasa, ätit pratat, träffat Banne och Mary samt Rev, hälsat på mamma, småshoppat.. ja.. På midsommar var jag och Mary på söder där min vän Micha jobbar på Koh Phangan. Det var en trevlig kväll, var hemma i skaplig tid och kunde gå och prata dagen efter, lol. Igår var hela Rev ute och filmade Anki's preggo-koreografi och idag ska vi ses och grilla och ha en sleepover! Känner att jag behöver det med tanke på allt som händer just nu, mycket bekymmer osv som behöver dämpas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till 10 days





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: