grill, bebis, dans

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Heejsan. Har en bra nyhet hihih, i tisdags hade Rev en grillkväll och det var såååå mysigt, bästa kvällen på länge! Tyvärr var inte alla på plats för Anki låg inne på sjukhuset och GAV LIIIIIV åt världens GULLIGASTE Aliyah Esmeralda! Hon föddes alltså dagen efter vi filmade en dans till henne, haha fatta va sjukt! Tänk om vi skjutit upp det mer? Hon var lite tidig iförsig, men ja, vi hann och nu e hon ute! 47 små cm <333 YAYY WOP WOOP! För övrigt så har jag varit i alby och dansat av mig (Kimberly kom och dansade och hängde med mig också, min älskade ungeee! <3), haft Ossian och syrran här saaamt typ sovit. He he. Fick hem en klocka jag beställt, I'm in luuuv! Har börjat kolla på OITNB också, kände att det var rätt timing, typ. I'm so stuck now..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lycklig över att jag har dessa fina knäppa tjejer omkring mig med galna aktiviteter, massa matkvällar, träningsfails allt händer med dessa tjejer omrking sig haha, mina Revolutionsystrar, så tacksam <3
Hittills till grill, bebis, dans





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: