Hängt med mati, sleepover med mati, träningar

| Postat i: Emis days
0
Hello there precious lil blog, thehe. Hoppas ni mår stråååålande. Jag ska inte klaga..:)
Jag har umgåtts mycket med Matiiiii, vi har chillat galet och gått promenader! Träningarna börjar ge lite resultat nu, måste bara köra hårdare :D I helgen umgicks jag med min moster Paulina, hjälpte henne lite hemma och vi pysslade också med barnen, yaaay! Sen..ja, varit med Matilda..dansat, sökt massa bra jobb och läst. Känns också sjukt bra att jag kommit igång med BÖCKER igen. Saknat det sååå mycket.

Imorgon har jag ingenting planerat. Tänkte typ ta dagen som den kommer. Kanske kolla lite serieavsnitt som jag missat och...LÄSA! :D
 
 
Made myself some flowers hos Paulina heheh smart va ;)
 
 
 
Hittills till Hängt med mati, sleepover med mati, träningar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: