jag lever

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Jag lever ja! Det har funnits NOLL tid för datorn haha. Jag har haft såååå mycket roligt för mig dessa tio dagar (då jag sist bloggade haha). Vi hade en inspelning och det var sjukt roligt, kändes naturligt faktiskt, så det kändes bra! Får tyvärr inte lägga ut bilder men ni får se de när videon kommit ut (om någon månad eller två). Jag har undervisat mina energiska småtjejer, de gör mig så glad!!! Och så har jag hängt med Matilda, Alex o leopardgeckon :) I helgen har Revolution myst och sagt hejdå till Franca som åkte tillbaka till New York ett litet tag till, snaaart är dom alla hemma (förhoppningsviiiis hihi).
 
 
We chillin
 
 
Mati, så nöjd haha!
 
 
 
 
 Ankis bebis <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till jag lever





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: