nice veckaaa!

| Postat i: Emi - Creative, Emi pics, Emis days
0
Hallå bloggen! Jag mår så sjukt bra, wäääh! Igår var jag med Alex hela kvällen på Örnberget, sen drog vi hem till honom och chillade med några. Fick döpa hans underbara leopardgecko, nu heter hon Nooki! Hon är SÅ söt, blev kär direkt, saknar henne redan haha! Jag åkte hem vid nio och då kom Matilda för att ha en sleepover här :) Vi hade fett mys, målade naglarna (mina är dock skitfula nu för alla gått av då&då) och kollade på Törnrosa med kladdkaka, Disney for life. Idag vaknade vi och tog en promenad upp till tippen med Dennis, det var verkligen härligt, så varmt också, VÅÅÅR <3 Sen skulle vi mixa till en show men vi hann inte riktigt, vi får göra det i helgen :)
 
Ska snart iväg till träning, ska bara käka något och sådär. Hoppas ni haft en bra dag!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till nice veckaaa!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: