en bra bra helg

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hejsaaaan! Vadfan händer, det är maj och jag vill dra fram vinterjackan haha! Hoppas allt är bra iallafall, jag mår bra, har haft en otroooligt bra helg också, yay! I fredags hade Angiie 20 årsfest i vår lokal i hornstull. Det var omkring 60 pers och det bjöds på mat, massa gott och bål! Kvällen var bara bra, skrattade otroligt mycket och njöt utav mina fina vänner med massa dans! I lördags lekte jag med Ossian, sen blev det kompishäng i Skärmarbrink och Bredäng, haha jag har varit så hypead på att göra saker så jag har hållt till lite överallt med alla :'D I veckan blir det inspelning, träning, tjejkväll och lite annat kul hihi :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till en bra bra helg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: