fukk rubriker

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hejhej! Droppar in här för o säga att jag haft världens mysigaste vecka med syrran, Mary och Rev! Och helgen blir ännu bättre, woop woop. Har varit så lost ett tag..känns bra att ha mina närmsta med mig <3 I veckan har jag haft inspelning för Bamma B's nya video/låt, tränat, promenerat med mina grannar här i vårby haha <3 och ja, tjejkväll, shopping, nööööje. Idag var jag och Dennis i skärholmen, skulle fixa några grejer och sen tog vi en glass på vägen hem då solen kikade fram lite (säger vi). När jag kom hem drog mamma o syrran ut mig så käkade vi på Max haha. Nu har jag precis färgat håret och ligger och softar galet hemma. Tror det blir mysfredag me nå gott, SÅ chokladsugen!!!
 
 
 
 
Hittills till fukk rubriker





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: