valborg

| Postat i: Emis days
0
Min valborg var baaaara bra, hade en sjuuuukt bra dag, ett bra humör och ett leende på läpparna! Det vart jobb, majbrasa och sen käkade jag och Mary en sen middag i Hornstull! (Blev tyvärr inga bilder, just ego pics som får ett eget inlägg haha)
 
Idag har jag städat hemma, på kvällen kom syrran och Ossian så vi har lekt massor och sen handlade jag jordgubbar med nutella som vi frossade i oss hihi :) För min del blir det film, tänkte köra lite oldschool & kolla på Pretty Woman, bara för att den äger. Pusspuss :)
 
 
 
Yesss..ni fattar att jag köpte den direkt va? Titta så vacker :D
 
 
Min sötnos <3
 
 
Jag bröt ju nästan alla mina naglar så jag klippte och filade och la på en neongrön färg med lite glitter på. Det ser så fräsch ut i verkligheten, skitnice! Sorry för den braiga bilden haha, ville bara ha något att lägga upp :))
 
 
 
 
Hittills till valborg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: