Vänner

| Postat i: Emis friends&family, Emis world of dance
0
Jag måste få tillägna ett inlägg till mina fina 7 tjejer. Vendela, Franca, Matilda, Angiie, Stina, Anki och Amanda. Dessa tjejer är anledningen till att jag har lusten till att gå upp på morgonen nuförtiden. Jag är så tacksam att jag blivit omringad utav så fina och unika människor. Alla är så godhjärtade, knäppa och kärleksfulla, de är otroligt stöttande och jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan dem det senaste halvåret.
 
Som många vet är Vendela, Amanda och Franca i New York och de har varit där ett tag. Så det har varit vi 5 dessa månader. Vi har ett så heligt band. Gruppen har blivit så stark och utvecklats så stört mycket under de senaste 2 åren jag varit med. Revolution är på g med stora saker och vi har krigat för att uppnå våra mål! Det mest FANTASTISKA med allt dethär jag skriver är att dehär tjejerna, de har blivit mina närmsta vänner. Det är så underbart att ha blivit insläppt och att alla delar med sig och är öppna. Jag har blivit ofamnad och tröstad, vi har ALLTID sjuka moments på träningar, går inte en träning då vi inte skrattar och stärker dethär bandet. Rev för mig är inte en dansgrupp längre. Det är en grupp av människor jag älskar som jag gör något jag älskar med. Och vi gör det jävligt braaaa. Jag är från djupet av mitt hjärta så TACKSAM att jag lärt känna dehär tjejerna. Vi hjälper varandra på alla olika sätt, vi har dethär drivet tillsammans.. Jag blir lite tom på ord för att inget kan beskriva hur mycket jag skulle göra för dessa, hur mycket jag älskar dom, alla. De är så speciella, gudomliga själar. Älskar varenda en utav er. Så. FUCKING. mycket. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till Vänner





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: