70 års fest

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hey yaaaaaa.
 
I helgen firade vi min morfar som fyllde hela 70 år! Det var typ 70 pers, MASSA mat som min mormor gjort, ofattbart mycket alkohol (haha) och liveshow med jazzmusik utav morfar o hans vänner/kollegor. Mostrar sjöng, kusiner höll tal, jag lekte med alla barn i släkten och hängde med släktingarna från polen & usa, drack bål, hoppade studsmatta, haha! Hade en sjukt fin dag och kväll som slutade på söder med Mary och Charly och lite dans till reggae o dancehall, boup boup :)
 
Family
Boooozzzzz
 
 
 
Syrran och min Ossian <333
 
Tipsy mami haha
 

Morfar o jaaag, han är inte lika läskig och sur som han ser ut o vara haha
 
 
Älskade mormor
 
 

Birdie nam nam
 
Hittills till 70 års fest





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: