workie work

| Postat i: Emis days
0
Hejhej! Har ångest för att sommaren är slut, fryser konstaaaant, wäh.. Snart åker jag till polen så tankarna kommer inte att vara inställda på ångest haha! Haft en braaa helg! I lördags jobbade jag tillsammans med Cesar och Subtopia på en gårdsfest. Det var superkul, fick pyssla med barn, göra armband, nyckelringar, körde lekar, hade karaoke, dans och fika! Typ min bästa jobbdag någonsin haha :) Efter det hade HELA revolution en reunioooon! Franca och Vendela ska stanna i Sverige ett tag nu och Amanda åker tillbaka till NYC så vi var tvungna o ta ses innan vi splittras igen hehe. Det var jättemysigt, mat och efterrätt + en tripp till stan, love them maaaadly!!! Idag ska jag träffa Mary, vad vi ska göra återstå att se, måste fixa naglarna också. Pusshej!
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till workie work





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: