january...no february

| Postat i: Emis days
0
Hejhejhej! Dagarna flyger iväg, tänkte blogga lite januari snack och så var det plötsligt februari haha! Så ad har hänt i mitt liv? Jo, jag fyllde år den 30 januari och var då hos min moster där släkten var och vi firade mig, min bebiskusin och min mormor samtidigt. Fick äta god mat, god dessert, fick sååå vackra amazonit-örhängen och ett halsband (home-made!), en blender som jag önskat mig, hahah lite mer ''vuxna'' presenter blir det nu :') Det var en skitbra dag som avslutades med massa kärlek och värme :)
 
Sen dess har jag blivit med 2 jobb, snart 3 heheh. Jobbar på ett hunddagis och I'm just saying, drömjobb! Trivs så bra och ser fram emot dethär året sååå mycket wiiiie.. :)
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till january...no february





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: