året rullar

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hejsan hoppsan falleralleraaaa. Jag mår! Dansar o jobbar här o där, you never know with me hehe. För några dagar sedan var min systerson Ossian här och vi lekte för fullt! Vi målade teckningar, målade stenar med glitter o andra stenar på, vi gick till biblioteket och lånade ett tiotal böcker om regnskogar, dinosaurier och massa andra läskiga djur haha! Annars då, jag är sjuuukt trött, vill att denhär vintern ska vara över nu, varje år säger jag samma sak - jag borde gå i ide! Om det nu gick hehe..ska inte babbla mer nu utan packa väskan för träning och ut i -14 grader. Yayy...till träningen. Hehe kram!
 

Haha mina skills...
 
 
 
Hittills till året rullar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: