här var det dött

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hello to myself typ, haha.
Här var det dött..har faktiskt glömt bort bloggen nu när livet tagit över. No but honestly så har jag haft en väldigt stressig månad, psykiskt. Mamma har varit dålig igen, så det har varit ensamt här, har stressat upp mig själv på jobbet (nu är det bättre iallafall) och massa andra saker vi inte behöver gå in på.
 
Jag mår väl bra, tar en dag i taget men kan inte ljuga och säga att livet är tipptopp för det är det inte alltid. Everybody has their ups and downs. Har varit hundvakt åt vissa från dagiset (Scoobi min älskling och lilla Rambo) och hängt med älskling och med min säng haha. Längtar tillbaka till dansen såinihelvete, ska bli skönt att börja träna igen och umgås med tjejerna, I need that! Dans-uppehållet blev längre än planerat, and that's life I guess! Ska bara bli frisk först, catchat nåt virus som verkar älska min kropp, blö. Saknar jobbet, doggisarna och min kollega Elin hehe, utan henne hade jobbet inte varit detsamma, ALLS. Bra kollegor o vänner är littttt.
 
Imorgon är det Fredag och då ska jag iväg och ha dans för mina småtjejer i Bredäng. Ska dock inte dansa nu när jag är sjuk utan ska bara ''guidea'' dom och ordna så de håller i lektionen själva..typ :)
 
 
 
 
Rambo
 
 
 
Denhär vovven har varit mitt mysiga underbara stöd
 
''Spexfoto'' för vovvarna inför Halloween, hahahaha. Här är Scoobi med hans bästavän (tjej) Bella <3
 
 
 
Alltså okej hur SÖTA ?!!! Mitt hjärta smälter!
 
 
 
 
 
 
Hittills till här var det dött





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: