rainy sunday

| Postat i: Emis days
0
Hello sunday. Trist väder, men man kan inte förvänta sig så mycket så här års, hehe.
Idag vaknade jag rätt sent (10:00 är sent för mig nuförtiden då jag går upp 05:00 på vardagarna nu haha) och började med en mini frukost. Sen fick jag ett ryck och flyttade min säng litegrann, bytte lakan och städade rummet, haha. Efter det kände jag att det var dags för rensning av skor som bara ligger och dammar, lyckades slänga 4 hela par (och lite kläder...) wohoo :p
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och ikväll ska jag iväg på träning/planering inför Show den 26 november och kommande projekt. Saknat mina tjejer såååååå!!! Ska bli kul att komma tillbaka, dom fattas mig <3
 
Slänger in en bild från ca två månader tillbaka. Gingerhead hahaha, ja, det var typ det! Kram
 
 
Hittills till rainy sunday





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: