höstterminen startar TODAY

| Postat i: Emis world of dance
0
Helluuu! Idag är det onsdag och idag kör dansterminen igång i bredäng och för Dymondz. Nytt för i år är att jag kommer att utöka dansen med en öppen klass i veckan så alla som vill dansa lite fritt då, göra nån enkel koreografi eller gå igenom steg mer korrekt, är välkomna! Dock mellan 12-16 år hehe.
 
Sen vet jag att många undrat (privat, inte på bloggen) vad som ''hänt'' med Revolution och jag vill nog skriva några rader om det.
 
Det är så jääävla tufft att prata om dethär men ska försöka lite kortfattat. Revolution finns kvar och jag kommer alltid att vara REV. Vi jobbar bara inte ihop längre, på samma sätt. Vi har inga egna träningar eller bokar upp oss för gig's. Under åren har Rev blivit mindre o mindre och nu är vi bara 3 personer kvar. Jag, Angiie och Stina. Dom två har sin grupp dom undervisar, och jag har min. Så, i brist på medlemmar och i livets fart där alla har sin egna grejer så blev det såhär. Men vi ses såklart så mycket det går och dansar/umgås. Life changes. Och det gör det verkligen, livet ändras lite varje dag. Så ta vara på det ni älskar, håller kärt, brinner för. Hade jag vetat att jag kommer sluta träna med dom så snabbt, som vi gjort, skulle jag ta vara på träningarna mer. Skrattet, svetten, diskussionerna, allt. Men jag har iallafall lite dansplaner. Jag har länge velat åka till Polen, stanna 1-2 mån och dansa på K-Licious Company med Kasia Jukowska. Jag SKA göra det, inom ett år tänker jag. :)
 
Men nu ska jag fokusera på tjejerna i bredäng, jag trodde faktiskt inte att ens elever skulle motivera och inspirera en såhär pass mycket. Men så är det och det är en väldigt, väldigt fin känsla.
 
 
Good times i vår sal i Hornstull
 
 
 
Hittills till höstterminen startar TODAY





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: