new job, been chilling with homies, dance soon

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hellu bloggjävel. Haha blir så irriterad när jag ser hur lång tid det är mellan inläggen jämfört med förut då jag skrev olika typer av inlägg och bloggade ca 5 inlägg per dag. Jaja, life changes. Hehe.
 
Så, nu är det ju såhär att jag nämligen har slutat på mitt älskade jobb, hunddagiset alltså, inte dansen denna gång! Mådde ej bra där tillslut o tjänade skit så jag kände att det är dags att testa nytt och ge mig själv lite tid.. Så grejen var ganska komisk. Hade väl tur.. Påväg hem från hunddagiset när jag hämtat mina saker, ringde jag ett samtal till en förskola och frågade om timmis är möjligt. Dagen efter hade jag intervju och sen fick jag det! Woop. Ska bli spännande och framförallt kul att vara med barn, deras fantasi och kreativitet är oändlig. =)
 
För övrigt så har jag bara vilat upp mig från min sjukskrivning som jag hade för utbrändhet. Mådde så dåligt att jag vaknade med hjärtklappningar i ca 5-6 månader, hade oro och ångest känslor när jag skulle sova, blev glömsk och förvirrad istället för att vara organiserad och noggrann som jag annars är. Tappade livslusten, glädjen, lyckorusen, allt. Bara grät och vilade/sov vid varje tillfälle jag fick, tröståt, fick panik, osv osv.
 
Är ju på bättringsvägen men har en lång väg kvar for sure. Men iallafall, nu under min fria tid har jag typ shoppat med mamma, träffat Hana och lunchat, hängt med min syster och Ossian två gånger. Ena dagen träffade vi vår bebiskusin Noemi o hennes mamma, alltså min docka, det går inte att inte stirra på henne som att hon är en köttbit, hahah så FIN! Vi promenerade och käkade samt fikade och matade fåglar hehe, jättemysig dag!
 
Andra dagen så hade vi picknick med mamma i Liljeholmen vid en liten strand där, vet inte om det heter nåt speciellt. Så det var en fin dag det med. Soligt, köpte med oss plockmat från Ica samt som en fruktsallad på burk, doppade tårna (haha 24 grader är för kallt för att jag ska bada) och ba chillade. <3
 
 
 
Noeemiii <3333
 
 
 
 
 
 
Mami o Ossian, de två vågarna haha
 
 
/Hälsningar från mina bilringar under brösten hahahah. What aging makes to you.
 
 
Undra vad hon tänkte här, frågade om hon ville låna mina brillor o hon ba stirrade på mig. Ok ????
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till new job, been chilling with homies, dance soon





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: