spa-mami-day

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hej! Okej, så; ända sen jag kom hem från Spanien har mamma vart så ledsen över att vädret i Sverige inte vart bada-svettas-så-jag-dör-varmt. Och jag har en längtan tillbaka till solen jag med, alltid. Mår bättre i värme trots svett haha. Man bara gör det, det botar dessutom många sjukdomar. Men iallafall. Så jag o mamma har kollat på lite resor men inte hittat nåt wow:igt. Istället åkte vi för någon dag sen till Selma City Spa på Clarion Hotel, Norra Bantorget. Huur mysig dag som helst!
 
Vi kom dit vid 11:00, bytte om osv, gick upp till takpoolen som var uppvärmd till 36 grader (Yaaas) och plaskade lite. Efter det satt vi en stund i bastun för att sedan luncha på andra sidan, alltså en rooftop-bar/restaurang. Och sen plaska ännu mer hehe. SÅ fin dag. Väldigt avslappnande, faktiskt; att ba gå runt där i badrockarna och tofflorna, äta frukt från sånahär fruktfat, i deras lounge. Allt bara, det var skitnice! Dock borde de ha nå mer sorts bastu eller bubbelpool hehehe :)
 
 
 
 
Så sööt min älskade mamma. Dethär va så wowigt för henne för hon brukar inte göra sånt.  Speciellt hon, som är höjdrädd!
 
 
 
 
 
Ägg-omelett med vitlöktsstekta champinjoner (majgad så gott), chili's och jalapenos till (?), sallad och frön unders samt annan svamp. Helt okej faktiskt.
 
När vi väl kom hem var vi så relaxade att vi blev goofiga och började
sjunga o dansa till polsk musik. Hon är rolig min mamma, när hon dansar speciellt.
<3
 
Hittills till spa-mami-day





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: