freeeeedag

| Postat i: Emis days
0
HEEEEEEEEEEEEJ FREDAG! Okej jag har haft asmycket fritid men jag får ändå fredagskänslan hehe. Denna vecka har varit så..blandad. Jag har iförsig inte mått så bra men jag har ändå lyckats hinna vara barnvakt, haft möte med psykologen, hängt hos kusinerna, hjälpt mamma och ja, jul-fixat! I tisdags var jag på ett ''kalas'' för min kusins dotter Mariola som fyllde 1! Vi ska fira henne ordentligt på söndag med alla, nu samlades vi bara och åt mat & tårta. Sååå många kalas med alla ''nya'' barn i släkten nu, jag dör haha.
 
Om 2 timmar har jag dansen i Bredäng, ska börja göra iordning en koreografi nu. Kram!
 
 
Lolaaaaaaa <3 (ja jag kommer att kalla henne Lola för det passar från Mariola hehe)
Hittills till freeeeedag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: