min jul

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
God Jul! Hoppas det varit en fin jul i år. Inge snö dock, men jag klagar inte thehe. Denhär julen har varit sååå mysig. På Julafton så var släkten hos oss för första gången. Vi brukar alltid vara hos mormor eller hos min moster men i år kände vi för att ändra lite! Dagen efter (igår) var vi dock hos min moster och åt,åt,åt. Vi firade också Mariola eftersom hon var sjuk när hon skulle firas. Verkligen jättebra stämning i år och barnen va pigga o glada, vi vuxna fick daltas med matkoman haha. Ja, det var min jul! Har varit lugnt och fridfullt.  Förutom mitt svängiga mående då. 
 
 
Polsk julmaaaat
 
 
 
 
Family
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kayah <3
Hittills till min jul





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: