mini julafton

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Helluuu. Vilken tråkig dag det är da, alldeles grått och trist. Det är sånahär dagar man ska ligge inne o gooooosa järnet hehe. Får gosa me Scoobi snart igen <3
Iallafall, blev inget kalas för Mariola i söndags då hela familjen blev sjuka. Däremot har jag firat jul lite tidigt hos syrran med hennes killes föräldrar, Ossians, hans pappa & mormor & jag och mamma da. Det var min första ''jul med svensk mat'' EVER. Jag har aldrig hypeat det svenska julbordet då det i princip är saker man kan köpa varje dag och laga, inget ''avancerat'' haha men det har väl sin lilla charm. Dock håller jag mig till polsk julmat from now on. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till mini julafton





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: