my birthday

| Postat i: Emi pics, Emis days, Emis friends&family
0
Då har man fyllt 24 år!
 
2 - 4  ÅR. När fan flög tiden förbi såhär? Har typ missat o leva mitt liv för dagarna går så fort hehe..ok inte bara pga det men ja. Jag hinner inte riktigt med. Igår måndag, fyllde jag alltså år. Det var en helt okej, lugn dag på jobbet. Efter det åkte jag till Thaien i Kungens Kurva med Mary och blev bjuden på middag! Vi skulle fika efter men jag orkade inte. Det var iallafall en perfekt lugn middag med massa pepp och kärlek! <3
 
Annars då? Kommer att undervisa mina Dymondz i både Skärholmen och Bredäng nu. Lite skönt med miljöombyte samt att jag kommer få träffa Franca oftare då hon jobbar där :) Annars händer inte mycket alls. På onsdag är det dags för utredning och efter det ska jag träffa..... HANAAAAAAAAA <3333333
 
 
 
 
 
 
När man ses med Mary blir det ALLTID bilder i alla olika former med alla olika effekter och vinklar, hahahah.
 
 
 
 
Hittills till my birthday





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: