Datenight

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hallojsan.
Hoppas ni som läser haft en bra helg/midsommar 
 
Jag gjorde ingenting under midsommarafton, shoppade lite på dagen och skulle ut på kvällen men det blev inte så & jag var bara hemma! Igår lördag så hade jag en såkallad Date night med mitt hjärta. Vi käkade på Jensens och sen promenerade vi mot Gamla Stan och tog några drinkar för att sedan bege oss hem med massa gott att smaska på till en film! Idag har jag varit i Skärholmen och handlat lite klänningar på rean inför semestern. Senare ikväll får jag hem pudeln Lovis som ska vara här i 8 dagar. Mys! Annars så händer det inte så mycket. Dymondz ska träna inför en musikvideo tillsammans med Divine Dancers (Hur kul?!) och efter det har dom en liten summer-break. Min vacay är om 2 veckor.
 
Längtarrrrrrrrr. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till Datenight





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: