det är fanemej juni nu

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hur fan blev det redan juni? Jag måste börja hinna med livet hahahah. MEN, snart är det semester, somjag längtat..
 
Juni har hittills bjudit på jobb, en jobbmiddag på Oleary's med Fryshuset <3 samt min bebiskusins 1-års kalas där det var MAT, MAT, MAT, våfflor (som även hade en hel våffelstation med ca 9 våffeljärn hahaha), snacks samt ett BAND. Haha, skämtåsido, min morfar som är jazzmusiker och hans musikervänner sjöng och spelade barnlåtar osv. Det var nog det skönaste kalaset jag varit på, en otroligt lugn och bra stämning, inte hysteriskt som det kan vara annars..får smått panik då. Sen att jag nästan åt ihjäl mig är en annan femma..hehe.
 
 
 
 
 
Jag och min kusin Marcel's dotter Mariola <3
 
 
Jag och Rozi aka chipsmonstret <3
 
 
Tänk att Ossian, min systerson fyller SJU år i år??????? Min lilla stora <333
 
 
Och så en snap-bild på mig och mami <3
 
 
Hittills till det är fanemej juni nu





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: