swedens dancehall queen 2017

| Postat i: Emi pics, Emis thoughts, Emis world of dance
0
Okej. Jag vet inte var jag ska börja..
 
Så jag börjar med att säga att det var så fucked up KUL!!!!! Visst det var stressigt osv som det är på tävlingar, men det var en sjuk upplevelse. Min första tävling någonsin och jag hamnade i FINAL. Jag trodde ärligt att jag skulle åka ut efter mitt andra solo (tredje ronden) då jag var off-beat och slarvade pga alla felen. Men jag hade nog med poäng och hamnade i TOPP 3. Låt mig bara säga såhär, att tävla med en fraktur sen 2 veckor tillbaka i stortån var inget lätt. Det var osäkert om jag ens skulle köra pga att jag knappt kunde gå vilket resulterade i att jag bara vilade och vilade = ingen träning alls. Men bara för FEM dagar sen bestämde jag mig att NEJ NU SKA JA GÖRA DETHÄR, vare sig jag bryter hela jävla foten eller ej. Det har varit en dröm för mig att stå på DHQ scenen och nu har den drömmen uppfyllts.Jag hade kunnat göra 10000 gånger bättre, det vet jag mycket väl och alla som känner mig. MEN, jag tror inte nån förstår hur glad och stolt jag är över mig själv som först och främst VÅGADE och TOG TAG I DET. 
 
Finalen...är jag riktigt, riktigt besviken på. Tyvärr, jag sov genom hela skiten. Tänkte på allt jag skulle göra och det blev kortslutning i skallen så jag gick mest runt och lekte med håret och skakade rumpan..medans de andra kämpade för livet, precis som man ska göra haha. 
 
Nåväl, ska inte älta det mer, jag kan bättre, men jag förtjänade faktiskt
min mycket mycket fina TREDJE PLATS ❤ ❤ SÅ GLAD 
 
Jag har haft så otroligt mycket stöd på sistone under fot-skadan och förberedelserna inför tävlingen.
Jag vill ge ett speciellt TACK till personerna som varit med mig mest just nu genom allt. Angiie, Stina, Charly, Dymondz, min moster Paulina & hennes man. TACK för er positivitet, ert hopp och ert pepp. TACK TACK TACK ❤
 
Tema: Workout girl
 
Rond 1:
Koreografi, rekvisita: Boombox & Gymboll
 
 
 
Rond 2:
Freestyle (har tyvärr ingen bild så tog bild på en video) rekvitsita: Hantlar
 
 
Rond 3
Koreografi, rekvisita: Yogamatta
 
 
 
FINALEN
 
 
 
 
Vinnaren: Henna
2:a plats: Miss Kusher
3:e plats: Emi Revolution
 
 
 
TACK FÖR I ÅR 
 
Hittills till swedens dancehall queen 2017





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: