börjar bli frisk

| Postat i: Emis days
0
Yesssss nu mår jag mycket bättre, tack o lov. Blir en riktig bitterkärring när jag är sjuk haha. Igår var jag på ett möte med en studievägledare, har nämligen funderat över att studera till Barnskötare men jag ville ha lite info, tips osv. Utbildningen är inte ens 2 år så jag känner lite att - what do I have to lose? NADA! Gillar jag inte det eller så så kan jag alltid avsluta, men målet är att stanna kvar, hehe. 
 
Idag har jag tid hos min psykolog, efter det vet jag inte vad som händer. Jag jobbar inte lika mycket just nu då jag bara är vikarie, så det varierar. Revolution kommer att vara i Hornstull med Divine så det kanske blir en tripp dit. Hälsade på dom i söndags en stund också, saknat dom ju.
 
 
Random bild som inte alls passar med dethär inlägget haha, men detta är ialafall min kusins barn <3
Hittills till börjar bli frisk





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: