friendo

| Postat i: Emi pics, Emis friends&family
0
Hallooooo igen. Hoppas allt e bra, här är det okej! Jobbar och dansar, inget speciellt på den fronten. Lite missnöjd är jag väl pga att vintern e påväg ännu en gång, haha. Haft scoobi här igen, alltid lika mysigt. Darian hjälpte mig faktiskt att hämta honom från dagis och senare under kvällen drog vi till en indisk restaurang och käkade (ASGOD) mat. Efter det kom vi hem till mig och satt och pratade o hängde lite med min mamma innan han skulle hem igen för att lägga sig tidigt, haha. Bra kväll! Avslutades med en promenad med Scoobi och sen somnade vi gott! :)
 
 
 
 
 
Om ni undrar varför vi är så stiliga; Jag köpte tröjan på bilderna och kände att den kanske var lite ''posh'' så för att jag inte skulle se så poshig ut satte Darian på sig en skjorta, hahahahah. Mamma undrade om vi skulle till operan, så jävla kul. Nä, vi ville ba va lite fina, hur ofta får man ha det så liksom =D
För övrigt så har jag känt Darian i 17 år och vi har alltid så kul ihop. Vi har ju typ en syskonrelation nu när jag tänker på det. Uppskattar denna vän till tusen! 
Hittills till friendo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: