onsdag

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hej! Min onsdag har varit ganska fin änsålänge. Vid lunch kidnappade jag min kusins dotter Mariola och vi gick (okej jag gick och hon satt i vagnen haha) på en promenad till stranden där vi matade fåglarna. Påvägen hem blev det lite lek också. Suuuuperskön promenad! Sen dess har jag typ suttit och letat ny musik till mina klasser osv, hittat nååågra iallafall så jag är nöjd. Vid 19 har jag träning med Dymondz och det är vår sista onsdag i Bredäng. Lite sorgligt på ett sätt men det ska bli skönt att byta miljö sen efter jul, nyår och det.
 
 
 
 
 
 
 
Det var såå fint därnere med ankorna och deras små bebisar hihi. Jag stötte på en hundägare som jag är bekant med härifrån och passade på att be henne ta några bilder på mig och Mariola. <3 Jättebra beslut! 
 
Hittills till onsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: