sjuk

| Postat i: Emis days
0
Hej o hallå lilla blogg. Jag gick upp för ca 20 minuter sen och känner att jag är lite bättre! Har nämligen vart sjuk i ca 4 veckor med endast några BRA dagars mellanrum. Tagit antibiotika båda gångerna men det är nåt hemskt virus som tycker om mig :( Idag måste jag iallafall åka till Täby för att jobba lite, dock är det inte förrns kl 17 så jag har god tid på mig att vila. 
 
Så, nu när jag varit sjuk har jag kollat ikapp säsongerna jag missat på 2 broke girls, jag har färglagt i min lilla färgläggningsbok och bara degat framför tvn, i soffan, pendlat mellan sängen ibland. Inge kul att vara sjuk asså, tiden går föööör långsamt. Längtar tills jag e frisk nog att hoppa i spagater och stå på huvet osv, hehe :)
 
 
Hittills till sjuk





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: