dagarna rullar på typ

| Postat i: Emi pics, Emis days, Emis world of dance
0
Hellu hellu!
 
Ja, dagarna rullar på :) Har inte gjort så mycket annat än att träna med DDC och slappa haha. Träffade Revolution i torsdags och fick lite hjälp med en koreografi som vi tänkt filma idag faktiskt. Hoppas vi blir nöjda och att det går bra :) Imorgon börjar jag mitt nya jobb på förskola som jag fick ganska fort haha, ska börja med en termin där och om alla trivs så stannar jag kvar! Efter det har jag det första steget i behandlingen, ett psykologbesök. 
 
Häromdagen hade jag kontakt med en tjej som fick göra en tarot/auraavläsning på mig under 30 min. Det var en SÅ häftig upplevelse och jag måste verkligen försöka slappna av mer och meditera mer. Fick obeskrivliga känslor och, liv. Svaren jag fick var faktiskt ganska väntade, vilket i sig var häftgt; jag visste att hon skulle få upp vissa saker och känslor. Men jag fick även känna hennes känslor, kan inte ens förklara det. Men iallafall; Jag har faktiskt chakrakristaller som jag köpte i Guadalest och har haft dom vid min säng samt gnuggat in bra energi i dom hehe. Tror jag ska bära en i fickan om dagarna, kanske händer nåt då hoho. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till dagarna rullar på typ





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: