mitt nya jobb

| Postat i: Emis days
0
Hej! I'm so lost med dehär bloggandet att jag inte vet vad jag skrivit och inte, haha. Iallafall; I somras fick jag nytt jobb men började inte förrns 18 september. Det är på en förskola där jag själv gått och varannan vecka åker man med en buss till olika ställen, ungefär som en utflykt varje dag i en vecka, och andra veckan är man som vanligt på förskolan! Änsålänge trivs jag, alltid lite småjobbigt att vara ny, men det löser sig nog snart. Jag har superfina kollegor så har egentligen inget att klaga på! :)
 
Juste, skulle ju filma en koreografi med Rev, men det blev inte så utan jag filmade den själv med hjälp av min starstudent Katia och det blev jättebra ändå! :) Dansen flyter på, ungefär, kör fortfarande i Bredäng men efter denhär terminen tror jag att jag kommer förflyttas till Sätra ett tag. Kan bli spännande med ny miljö, nya danssugna tjejer etc.
 
 
 
 
En dag i Rålambshovsparken
 
 
Typiska lärar-looken med överdragsbyxor och stövlar, hehehe
 
 
En park i Bandhagen besökte vi också
 
 
Och så en selfie mitt i allt spring bland barnen. ish
 
 
Katia och jag efter filmningen av koreografin.
Hittills till mitt nya jobb





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: