styleholm

| Postat i: Emis days
0
Hallåj! Styleholm var GREAT! Jag hade ca 15 tjejer från både Stockhom och andra städer, tror Gävle var en av dom, som kom och tog min workshop. Vi körde en queen-koreografi med lite hypeade steg och ren explosivitet. Tjejerna catchade jättefort och jag hade jättekul när jag lärde dom, så det blev lyckat! Jag tror att det kommer komma ut en ''sammanfattnings-video'' så då kan jag lägga upp den här :)
 
För övrigt så har jag varit hundvakt åt en liten Hercules från mitt jobb, jättegullig liten skit hehe, tror han är min favorit efter Scoobi =) Vad har jag mer gjort...jo pluggat och shoppat lite :)
 
 
 
Och denhär bedårande lilla valpen heter Bonzo och är ny hos oss. TOTALT älskad av alla by the way haha..
Hittills till styleholm





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: