7/8

| Postat i: Emis days
0
Hejsan hejsan! Hade nästan glömt att jag har en blogg. Jag har haft en väldigt blandad vecka. I en månads tid har jag haft lock för ena örat och nu har det gått över till smärta i halsen så jag har väldigt svårt att äta/svälja. Varit på vårdcentralen 2 gånger och nu har jag fått en remiss till en öron-läkare. Så det är bara att vänta..Annars har jag mått bra. Har varit hos Mr I nästan varje dag och bara njutit. I förrigår fick jag nog av mitt hår och drog till frissan. Körde bara lite på topparna och ska tillbaka i november, det blir lagom lång tid emellan! Sen åkte jag till Mr I och vi var och handlade balkongmöbler och lite smågrejer. Scoobis matte har kommit hem nu så nu är jag hund-fri. Har inga särskilda planer för veckan. På torsdag ska jag träffa Hana och sen är det äntligen helg :)
 
Första bilden hade jag plattat mitt hår, andra bilden var efter frissan (det regnade när jag kom ut så det är lite fluffigt på bilden)
 
 
My man made me a drink =)
 
 
He also made a fruit-plate. ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR
 
 
Hittills till 7/8





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: