fettisdagen, valentines, hundar

| Postat i: Emis days
0
Tja tja! För er som undrar; JA jag är frisk nu hehe. ÄNTLIGEN. Dagarna rullar på och jobbet går bra men jag känner att vintern kan vara över nu. Trött på alla jackor, extra kläder osv. Nu är det dags! Fettisdagen på jobbet firades med semlor som chefen fixade, yaaaay. Brukar inte vara så förtjust i semlor men just den dagen hade jag riktigt tjockis-mode och åt typ hela dagen hahaha. Dagen efter var det ju VALENTINES <3. Jag och Carro (min kollega) fotade hundarna med lite hjärt-bakgrund osv och det uppskattades av ägarna, yay! Väl hemma fick jag godis av mamma & så rökte vi vattenpipa och kollade på film. Myyyyys!
 
 
Scoobi o ja
 
 
 
 
 
Hittills till fettisdagen, valentines, hundar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: