s ö n d a g

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
God morgon! Fan vad fort det går, det var ju tisdag nyss och jag bloggade haha. Som sagt så dansade jag med Nora (och Katia) i torsdags i Skärholmen. Nora är en tjej som tävlade i DHQ som mig förra året. Vi började snacka på instagram i typ augusti och har velat linka sen dess...and now we diiid! Lärde henne en koreografi som vi tänkte filma nästa vecka =)
 
Igår var det ju lördag och jag krigade för att få nån att träffa mig och åka till stan men alla var upptagna haha..så jag tog mig ut i kylan och snodde med mig mitt kusinbarn Mariola för att åka pulka! Det var hennes första gång och i början var hon superglad och tyckte det var skoj. Efter att vi åkt några gånger blev hon lite grinig så vi vände hem igen. Jag tror hon frös för hon var alldeles röd om kinderna och inte alls bra klädd..stackarn. Men det var ändå en ny upplevelse för henne & det är jag glad för att jag kunde bidra med 
 
Idag var det tänkt att jag och mamma skulle åka till kyrkan; för let's face it, det var ett tag sen. Men jag lyckas inte väcka henne så...får nog stå över det.
 
 
Screenade en bild från en av videosarna med Nora, hahahah. Hade sååå kul. Och såklart: BLOOPERS IS THE SHIT!
 
 
 
 
Hittills till s ö n d a g





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: