back on track soon

| Postat i: Emis days
0
Hej o god kväll! Sitter här och kollar på The Originals men kände för att ta en liten paus för att smälta allt som hänt haha. För övrigt så ger den serien mig sjuka drömmar hahah. Senaste dagarna har varit bra, träffade Hana i helgen, fick passa Kayah och så har jag gått & tittat på en ny danssal samt bokat den några veckor framåt. Ny miljö behövs för både kropp, själ och kreativitet! Känns jättebra!
 
 
Skitful bild men den bjuder vi på haha
 
 
Något annat? JA faktiskt. Idag ansökte jag om att få gå en kurs i Naturkunskap 2 inför mitt sökande till en yrkeshögskola lite senare. Känns såååå nervöst men jag MÅSTE göra den för att komma ett steg närmre mitt mål/min dröm! Det är en intensivkurs och jag kommer verkligen att ''isolera'' mig för att verkligen bara fokusera på kursen och jobbet! Jag börjar jobba nästa vecka, yay, jag mår bäst med rutiner! Har lite annat att berätta också men det tar jag en annan gång =)
 
 
 
Hittills till back on track soon





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: