cheers to 25 years

| Postat i: Emis friends&family
0
Då var denna dag här. Dagen lilla Emsipemsi fyller 25 ÅR. Alltså det är heeeelt sjukt. När jag var liten hade jag en helt annan bild av hur livet skulle se ut. Helt andra drömmar och förhoppningar. Men som dom vuxna alltid sa; livet blir aldrig som man tänkt sig! 
 
I helgen firades jag av både vänner & familj. Jag var på Thaibåten med tjejerna och var SÅ nöjd. Vi fick ett eget litet bås, hade egen musik, fick sjukt fin service och en superfin upplevelse.Efter det begav vi oss till Quality Hotel i Globen där jag bokat rum! Vi skålade och gjorde sånt man gör när det är fest, haha. Körde lite drickspel, hade musik osv osv. Vi skulle festa vidare på Kraken men hörde av bekanta att kön hade inte rört sig på 2 timmar så de flesta drog hem/vidare och jag gick tillbaka till hotellet. Jag var sjukt taggad på att sova där men jag fick i mig lite för mycket alkohol så det blev noll sömn för mig, har aldrig kunnat somna full. Det bara snurrar och snurrar; en av anledningarna till att jag ej vanligtvis dricker. MEN min kväll var TOTALT Wonderful och jag är oändligt tacksam för att tjejerna ville fira med mig! 
 
Dagen efter var jag självklart lagom hängig men det var bara att bita ihop och fixa allt här hemma och invänta släkten! Vi käkade mat och Dumletårta (yes den är himmelsk). Min morfar skrev även en dikt/en toast till mig! Han brukar göra det när någon fyller ''jämt'' och det innehåller typ populära historier om en som barn/vuxen ihopkopplat med vad man gör nu osv. Älskade den och fick mig ett gott skratt <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Evigt tacksam för detta firande! Dessutom fick jag exakt det jag hade önskat mig! Smink (urban decay av Rev!), produkter från Rituals av Hana, presentkort, ljus, pengar och choklad av min familj <3
 
Hittills till cheers to 25 years





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: