dansa bort lite känslor

| Postat i: Emis days
0
Hej på er. Idag har jag varit på ett förjävligt humör faktiskt. Det började med att jag skulle boka bord till min birthday och det var såklart FULLBOKAT. Jag totalt älskar koh phangan så blev skitsur haha. Lyckades dock boka på Thaibåten, nästan samma sak hehe. Dagen ''flöt på'' men jag mådde inte bättre, så jag åkte till Bredäng för att dansa av mig allt. Jag bokstavligen körde slut på mig själv. Självklart mådde jag 10 gånger bättre efteråt och det är jag så tacksam för. Utan dansen vet jag inte hur jag hade bearbetat allt. Alla dessa känslor..
 
Imorgon ska jag jobba och ser fram emot det. Saknat alla vovvisar och speciellt motionen man får! Yas.
 
 
Hittills till dansa bort lite känslor





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: